Onze klant gespecialiseerd in het verhuren van bedrijfswagen op lange termijn, is momenteel op zoek naar een gedreven Financieel Administratief Medewerker (AP) die verantwoordelijk zal zijn voor het beheer van de financiële administratie met betrekking tot aankoopfacturen en crediteuren. In deze rol werk je nauw samen met verschillende afdelingen en onderhoud je frequente communicatie met zowel leveranciers als interne medewerkers binnen onze organisatie.
Verantwoordelijkheden:
Deze functie biedt de mogelijkheid om deel uit te maken van een team van 5 collega's en nauw samen te werken met onze Finance Manager.
Een veelzijdige functie in een prettige werkomgeving met fijne collegiale contacten en een no-nonsense werksfeer. Jouw persoonlijke groei en inbreng staat hierbij centraal.
Naast een conforme verloning ontvang je bijkomende extralegale voordelen zoals:
Mogelijkheid tot carlease
Mogelijkheid tot fietslease
Maaltijdcheques € 8/dag
Ecocheques € 250/referteperiode
Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen
Bovendien kun je werken in een gezinsvriendelijk uurrooster tussen 8u & 16u30, waarvan 1 dag tot 17u